chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

دیگه شماره ی کیو میخوای؟ تعارف نکن.

۱-تیتر اول صفحه ی حوادث یکی از روزنامه های امروز اختصاص داشت به اینکه دو

دختر دانش آموز از سوی چند آدم شیطان صفت مورد تجاوز قرار گرفتند.

لطفا بعد از نظرم نگین که من اعتقادات ضدزن دارم و از این حرفا.در تمامی این نوع

اتفاقات به اون آدمای کثافتی که دست به این کارا میزنن میشه گفت مقصر و تمام.

اما در این مورد به نظرم اون دو تا دختر مقصر بودن.

این دوتا دختر قبل از اینکه از مدرسه تعطیل بشن از مدرسه فرار می کنن(این اولیش)

و میرن واسه خودشون میگردن.حالا اگه تو ساعت عادی میرفتن خونه یه چیزی ولی

اینقدر ول گشتند تا شب شد و اونا هنوز بیرون بودند.(این دومیش)

حالا اینا به کنار.بعد از این ول گشتن ها خواستند برن خونه اما تصمیمشون عوض شد

و به این نتیجه رسیدند که خونه نرن.(این سومیش)

در حالی که مقصدشون معلوم نبود خواستند که ماشین بگیرن و سوار پراید یه پسر

جوون میشن.(این چهارمیش)

بعد به پسره میگن ما جایی واسه خوابیدن نداریم اگه جایی دارین به ما معرفی کنین

تا شب رو اونجا بخوابیم.(این پنجمیش)

پسره هم این دوتا رو میبره شرکت دوستش و بعد از چند ساعت چند تا پسر با هجوم

به این شرکت به اون عمل کثیف دست می زنند.

من به هیچ وجه قصد توجیه این عمل پسرا رو ندارم چون اونقدر کثیف و بی رحمانه ست

که جای دفاع باقی نمی ذاره اما حرفم اینه که در این اتفاق دو تا دختره مقصر بودند.بر

خلاف سایر اتفاقات مشابه که در اون دخترا دزدیده میشن.

به اون پنج دلیلی که بالا نوشتم نظرم اینه که جرم این دخترا اگه بیشتر نباشه کمتر از

اون پسرا هم نیست.(بازم تاکید می کنم که به هیچ وجه از اصل کار دفاع نمی کنم)

 

۲-یه نفر از آستانه اشرفیه واسه م زنگ زده میگه میخوام سیم کارتت رو بخرم.

وقتی دلیلش رو می پرسم میگه چون شماره اش مشابه شماره ی منه(غیر از پیش

شماره همه عدداش یکیه)میخوام سیم کارتت رو بخرم تا دو تا شماره ی عین هم

با پیش شماره های متفاوت داشته باشم.

منم گفتم قصد فروش ندارم اما اگه با همون قیمتی که من خریدم بخره منم می فروشم.

 

۳-چون عاشورا نزدیک شده مدیر باشگاهمون هم به جای آهنگ های همیشگی

مداحی میذاره.یه چیز جالب بود که کلی خندیدیم.

مداحه وسط خوندنش گفت:کربلا که میری.یه طرف حرم حسینه و یه طرف حرم ابی

عبدالله.

من تو این فکر بودم حسین و ابی عبدالله که یه نفرن.بعد خودش سریع فهمید که

سوتی داده گفت:یه طرفش هم حرم ابوالفضله.

 

۴-می گفتن بیشتر تهرانی رگ و ریشه ی ترک دارن ولی من جدی نمی گرفتم.

این برنامه ی فرشیدمنافی(آیین همدلی) که در مورد صرفه جویی بود وقتی با تهرانی ها

در مورد صرفه جویی مصاحبه کرد دیدیم که بعععععععععععله.نود درصد مصاحبه شونده ها

یا لهجه ی آذری داشتن یا رسما ترکی حرف میزدن که ما نفهمیم چی میگن.

 

پارازیت:خدا مرگم بده.

در طی یکی دو روز گذشته دو نفر با دو جستجوی عجیب سر از شکلات دراوردن.

اولی با جستجوی:شماره ی هانیه توسلی

دومی با جستجوی:شماره دختران ک*(استغفرالله. این چه وضعشه آخه؟)