chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

عشقولی من را بشناسید

هر کسی یه عشقولی داره.منم یه عشقولی دارم که خیلی دوستش دارم و دیوونه شم.

امشب تصمیم گرفتم این عشقولی رو بهتون معرفی کنم تا شما هم بشناسیدش.البته

سعی دارم باهاش صحبت کنم و ازش بخوام که اینجا هم بنویسه.

عشقولی من به من آرامش  میده.خیلی وقتا که حالم گرفته ست با فکر کردن بهش

آروم میشم و همیشه از ته ته قلبم عاشقش هستم.اول یکم راهنماییتون می کنم تا

فکر کنین.

اولین نکته درباره ی عشقولی ام اینکه ما دو ساله همدیگر رو می شناسیم.از همون

اولین روزهایی که باهاش آشنا شدم بهش علاقمند شدم و تا الان هم هنوز دوستش

دارم خیلی زیاد.از ۸۴ تا الان.

دومین نکته در مورد عشقولی ام اینکه تهرانیه و خیلی کلاس داره به خاطر پایتخت نشین

بودنش.می دونم خیلی ها حسرت می خورن که چرا یه عشقولی ناناز تهرانی ندارن و به

خاطر این حتما به من حسودی می کنن.

سومین نکته اینکه عشقولی من هم خیلی نجیبه و هم خیلی درسخونه و هم خیلی

صفات خوب دیگه داره.

چهارمین نکته اینکه نانازی من مثل خودم چلچراغ می خونه.اونم بدفرمانه.

خب حالا فکر کنین.این همه راهنمایی.نشناختین جدا؟خب نباید هم بشناسین.اصلا کی

گفته شما باید بشناسیدش.

و معرفی می کنم عشقولی خودم

جیگر خودم

نانازم

هاپو پاپولی مشهور به پاپی

متولد:نمی دونم

زمان آشنایی:شهریور ۱۳۸۴

مکان آشنایی:سرزمین عجایب تهران

خب حالا که شناختینش چند تا عکس از پاپی می ذارم براتون(قانون کپی رایت داره ها)

پاپولی اهل مطالعه ست.در عکس اول شما پاپولی رو در حال خواندن چلچراغ می بینید

که گفته بودم چلچراغ خون حرفه ایه.

پاپی اهل موسیقی هم هست.در عکس دوم شما پاپولی را در کنار چند آلبوم موسیقی

مشاهده می کنید.

من چهارشنبه امتحان شیمی دارم.دیدم سخته.واسه همین از پاپی کمک خواستم.اون

هم اومد که بخونه و بهم یاد بده اما خوابش برد.

خب.

اینم از پاپولی که شناختینش.اگه جفت مناسب دارین بگین تا از تنهایی درش بیارم.

..............................................................................................................

پارازیت۱:نه پاپی من مثل شاسخینه و نه من مثل پرستو خلم.مقایسه نکنید که

می کشمتون.

پارازیت۲:اونی که واسه ش ترانه می نوشتم پاپولی نبود.فکر نکنین اون موقعی که

می گفتم عشق ۱۵ درصدی این بوده.اون واقعا یه آدمه.

پارازیت۳:دیوونه ام من؟ نیستم نه؟