chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

چرا شکلات؟

اسم وبلاگ:

بعضی وقتا آدم با یه سوال شدیدا به فکر فرو میره.وقتی فرنوش خانوم فرمودند این

مسافر شکلاتی چه صیغه ای است من با خودم فکر کردم و دیدم واقعا این مسافر

شکلاتی چه صیغه ای بود؟

اندکی هم جلف و بی سلیقه انتخاب شده بود.و من ناراحتم از اینکه قبلش کسی

نگفت این اسم جالب نیست.خب برخی مواقع آدم نیاز به تلنگر داره و یک کامنت هم

میتونه یه تلنگر باشه.

پس اگه از این به بعد موردی این چنینی بود بدون رودربایستی بگین تا اصلاح بشه.

 

آدرس وبلاگ:

لطفا سوء تفاهم نشه.شیوا کسی نیست.اصلا sheva با شیوا فرق داره.این شواست

همونطور که نوشته میشه خونده هم میشه.و حرف e اینجا (ای) خونده نمیشه.شوا

هم یه لقبه که متعلق به یکی از شخصیت های محبوب خودمه.

در ضمن شوا اصلا هم خانوم نیست و اتفاقا خیلی هم آقا می باشد.اگه کسی شوا

رو نمی شناسه میتونه از یک نفر که فوتبالیه بپرسه.

 

قالب وبلاگ:

همه اسم وبلاگ رو انتخاب می کنن و متناسب با اون قالب وبلاگشون رو طراحی.

ولی من اول این قالب رو انتخاب کردم و چون ازش خوشم اومد اسم متناسب با اون

رو گرفتم.همین.