chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

اندر احوالات به فاک رفتن هایمان

خب من این چن روزه رفتم و هی دارم میرم و نمی دونم این رفتن تا کی ادامه داره.(به

کجا میرم؟ تیتر رو که خوندی)خب حالا اینکه در چه زمینه یا زمینه هایی دارم میرم

خودش یه بحث اساسیه.

اول.به چیز رفتن درسی:

واقعا یادم نمیاد اینقدر گند زده باشم تو درسام.این ترم واقعا ترم آشغالی بود واسه م.

دو درس اساسی رو حذف کردم و هنوز هم احتمال مشروط شدنم وجود داره و خودمم

گیج شدم.از چهار تا امتحانی که دادم و گند زدم سه تاش واقعا سخت بود یعنی سوالات

خیلی مسخره بود.مثلا فیزیک که جلسه ی آخر استاد گفت از اثبات فرمول سوال نمیدم

و منم اثبات فرمول ها رو نخوندم.وقتی رفتم سر جلسه دیدم از 7 تا سوال 4 تا اثبات فرمول

بود.آخه کدوم احقی تو درس فیزیک به جای مسئله میاد این همه اثبات فرمول میده.اونم با

شرایطی که قبلش قول داده هیچ سوالی از این نوع نیاره.

در مجموع فکر می کنم یه فاجعه ی تحصیلی تو راهه.

دوم.به چیز رفتن فوتبالی:

آلمان های همیشه خوش شانس پرتغالمان را پوست کندند و

رفتند به جمع چهار تیم برتر اروپا.هلند نازنینم هم توسط سربازان روس یک فرمانده ی

هلندی شکست خورد و کنار رفت.اگه دیشب ایتالیا هم اسپانیا رو می برد به چیز رفتنم

تکمیل میشد اما خدا رو شکر هنوز امیدی برای قهرمان نشدن آلمان و ترکیه هست.خدا

کنه برنده ی اسپانیا-روسیه(که اگه اسپانیا باشه خیلی بهتره)قهرمان اروپا بشه.چون حالم

از آلمان ها و ترک ها به هم میخوره.(بازم خدا رو شکر که آشغالایی مثه فرانسه و ایتالیا و

یونان به جمع چهار تیم نرسیدند و البته حیف از کنار رفتن هلند و پرتغال و چک و کرواسی)

سوم.به چیز رفتن فرهنگی:

تو این ۱۹ سال و ۷ ماهی که عمر کردم فقط یه مدت کوتاه از دوران راهنماییم بود که فحش

های رکیک افتاده بود تو دهنم.اون مدت خیلی سریع طی شد و من غیر از اون چند ماه

هیچوقت اهل فحش دادن از نوع رکیکش نبودم.اما الان یکی دو هفته اس که دوباره این

واژه ها افتاده تو دهنم و تا اعصابم به هم میریزه پشت سر هم فحش ردیف می کنم.

چهارم.به چیز رفتن اقتصادی:

چن تا خرج اساسی با هم تو یه زمان پیش اومد.البته چون همیشه مدیریت مالی خوبی

داشتم تونستم بدون برداشت از صندوق ذخیره ی ارزی خودم! این بحران رو تا حدی پشت

سر بذارم اما هنوز هم وضعیت خیلی ایده آل نیس.

پنجم.به چیز رفتن اعصاب:

تمام موارد بالا دلیل این مورد پنجمه و البته خود این مورد پنجم دلیل مورد سومه.