chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

بدون این دل قاطی داره با دل تو تله پاتی

1-ببین وضعم چقدر شلغم در چغندره که خواب دیدم کروبی رفته خونه علی پروین

و دارن با هم آبگوشت می خورن.(به جان بیبی دیدم)

حالا مثلا اگه خواب می دیدم که خاتمی به صرف پیتزا رفته خونه قطبی یا مثلا

احمدی نژاد به صرف املت رفته خونه مایلی کهن خیلی بی حساب کتاب نبود.

هر چی فکر می کنم چرا باید چنین خوابی دیده باشم که ... زده به رویای صادقه

نمی فهمم.

2-اینقده این روزا داره خوش می گذره که خدا می دونه.آدم دوس داره سس بزنه

بخوره.(این روزا رو)

3-دکتر سوکراتس شاعر مطرح بلژیکی در کتاب جوامع الحکایات شعری دارد که

بخشی از آن از این قرار است:

داره بارون میاد چقدر بهت میاد وای چه بلایی تو کاپشن

اما حکیم بزرگ ونزوئلایی یعنی استنلی کوبریک در کتاب شعرش تحت عنوان

"سیری در فلسفه غرب" ضمن نقض گفتار سوکراتس می فرماید:

تو سرما هم بی کاپشنی

تو مانکن بی ساکشنی

تحلیل این دو گفتار متناقض را می سپاریم به دست اهالی ادبیات از جمله بزرگمرد

این عرصه یورگن کلینزمن و همکارش اسدالله بادامچیان.

4-الان خیلی تابلوئه که من خل شدم؟

5-چرا من ننوشتم که یه ماهه خونه مون عوض شده؟از وقتی دو ساله م بود تا

همین یک ماه پیش آنجا می زیستیم.اما الان دیگر اینجا هستیم.(کلا فهمیدین

دیگه چی بی چیه دیگه)

اصلن فکر نمی کردم تغییر خونه اینقدر واسه م راحت باشه.از همون شب اول

راحت بودم.کلا اینجا آب و هواش بهتره!(در حدی که آدم دوس داره سس بزنه

بخوره)

6-به استعداد شگرف خودم در باز کردن بخت دختران پی بردم.به طرز معجزه آسایی

تمام آن هایی که به خوردنشان(با سس)ابراز علاقه می کنم در عرض کمتر از یک

هفته از حالت مجردی در میان.دیگه کم کمش یه دوس پسر تریپ لاو نصیبشون

میشه.(خدایا!بخت این بیبی را فعلا باز نکن تا بعد)

این شماره نیاز به توضیحات ویژه ومدارک مستدل دارد که به آینده می موکولیمش.

7-چن نفرتون فهمیدین که کل این پست صرفا الکی نوشته شد؟

مهم نیست چی می نویسی.مهم اینه که به مسائل امنیتی اهمیت میدی.

(ربطش بماند)

8-شاید این چرندیاتی که خوندین آخرین پست شکلات باشه.شاید.پس با اشتیاق

بخورینش.(این یکی رو دیگه سس نزنین)

نظرات 13 + ارسال نظر

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

پریسا سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 02:32 http://www.parisa-68.blogfa.com

چه پستی!
زدی جاده خاکی!
حالا چرا آخری؟نگو آخه ...من تنها میشم !
من سس میزنم ...همه چی با سس خوبه!

جاده خاکی همون تعریف مودبانه خل شدنه دیگه؟:دی
سس بزن تا می توانی.اما نه همه چیزو.

پریسا دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 20:24 http://www.parisa-68.blogfa.com

من چشمم آب نمیخوره که ببرم اونم این بازی لعنتی رو!

تا اونجاییش که دستته خوب بازی کن.بعضی وقتا همین کافیه!

پریسا جمعه 29 آذر 1387 ساعت 23:52 http://www.parisa-68.blogfa.com

خوشحالم که خدا انقدر مبتکره ...برنده ای که مات شد ... حس خوبیه؟

حس خوبیه؟
واسه من که افتضاحه.هیچوقت هم به این بدی نبوده.
واسه آدمای قانع خوبه اما من تو این زمینه جاه طلب شدم.
به حمله کردن دیگه راضی نیستم.باید مات کنم.
یه فرصت دیگه دارم و بازی تموم میشه.
یا مات می کنم یا مات میشم یا ...

پریسا سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 20:34 http://www.parisa-68.blogfa.com

امیدوارم که تو ببری و مات نشی.

اگه ببرم که محشره.
اینقدر این برد مهمه که میتونه منو از یه آدم افسرده ی بی حال تبدیل کنه به یه آدم فوق العاده با انرژی.
خدایاااااا!یعنی میشه؟

عباس خوشبویی چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 01:58 http://http:\\khoshbooiy.blogfa.com

بلخره بعد از یه هفته خندیدم. دمت گرم

خواهش می کنم.قابلی نداشت.

پریسا پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 01:04 http://www.parisa-68.blogfa.com

معلومه میشه ببری ...
پیش خودمون باشه ها ولی من بی وبلاگ دووم نمیارم به خصوص حالا ... در اصل احتمالا فقط جای بلاگ رو عوض کنم اما به کسی نگفتم چون نمی خوام کسایی که اینجا رو بلدن بیان اونجا ... هنوزم که عوض نکردم ...دیدی نامرد نیستم؟

واییییی اگه ببرم...
من غلط کردم.تو خیلی هم مردی:دی

ایدا جمعه 6 دی 1387 ساعت 15:47 http://ayneh68.blogsky.com

سلام نابغه ..
مست بودی احیانا این پست و نوشتی ؟؟ راستشو بگووووااااا ... نابغه ی مست :)))
در مورد شماره ۶ : فیلم گودالک چاک رو دیدی ؟؟؟ آخر نهایتش همین بخت باز کردن دختراس ! :)) نکه تو خود چاک باشیی‌؟؟؟ (ببینش اگه ندیدی .. باحاله !)
آخی چه خوشحالم اومدم اینجا ... دلم تنگیده بود برای نوشته هایتان ... میدونی چیه اومدم یه چیزیم بگم ... بگم کهه ... مممممم .. بگم که من غلط کردم اون وبلاگمو بستم ! حالا دوباره اومدم بازش کردم !!! (شرمنهد دیگه باید مسخره بازیای منو تحمل کنین :دی) به هر حال دوباره مینوسم ..تو هم بودی حالا کجا میری ؟؟؟‌نریاااااااا .. خب ؟؟؟
برمحالا اون پست بالاییه بدون کامت دونی رو بخونم :))

سلام
هوم؟ چی؟ کی؟ من؟ مست؟ چی میگی؟
گودالک چاک رو ندیدم.ولی رفت تو فهرست فیلمایی که در آینده می بینم.
بازگشت پرغرور شما را تبریک عرض می نمائیم.(از طرف نابغه و دوستان زبل)
ما نمی ریم ولی می ریم.یعنی هم یه جورایی میرم هم نمیرم.یعنی شکلات میره ولی من نمیرم.یعنی مسافر میره ها ولی من نمیرم.یعنی...
یه چن روزی صبر کن می فهمی.الان خودم نمی دونم چی به چیه.

آیدا سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 23:13 http://ayneh68.blogsky.com

ببین اسم فیلم رو اشتیباه تایپ کردم .. ـ(گود لاک چاک) (Good luck chuk)
آهان فهمیدن رفتنت فک کنم مثه رفتن من بوده باشه .. ببین گوشتو بیار جلو .. اهان خوبه .. میگم اگه جای دیگه وبلاگ زدی به من بگو هااا خب ؟ من به هیچکی نمیگم قول میدم (نیشخند)
با یه بازی آپ کردم اگه دوس داشتی بیا بخون :)

خونه جدید رو هم خریدم ولی هنوز یه ریزه کاری هایی داره که باعث میشه اسباب کشی یه چند هفته ای طول بکشه.
گوشتو بیار جلو...آهان خوبه...اگه رفتم خونه جدید بهت میگم(من الان اینو با فریاد گفتم و تو گوشت درد گرفت!!!)

پریسا سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 21:49 http://www.parisa-68.blogfa.com

من و درس؟ حالا یه کلاسی اومدم ...تو جدی نگیر ... :))

ها! میگم.

فریماه دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 17:30 http://farimah.ir

سلام.
(برای پست بعدیه)وبلاگ شخصیه!صاحبش هرچی بخواد میتونه بنویسه،اصلا کسی حق فحش دادن نداره!چرا حقای غیر قانونی به خواننده میدین؟!

سلام
وبلاگ شخصیه و صاحبش هر چی بخواد میتونه بنویسه و کسی هم حق فحش دادن نداره.
ولی من سابقه تهدید شدن به مرگ رو هم دارم!!!(اتفاقا دلیلش هم بسته بودن کامنتدونی بود و اینکه تو خیلی خوب می شناسیش):دی

آیدا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 19:49

یعنی تو اینجا نمینویسی هیچ جا دیگه هم نمینویسی ؟؟؟
امتحانات تموم شد ؟

امتحانام دوشنبه تموم شد.
چون پست جدیدم نیاز به زمان داره تازه بعد از امتحانام وقت کردم برم سراغش.تا چن روز دیگه نتیجه شو می یارم اینجا.

نیلو چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 23:23 http://nilobala.blogfa.com

سلام امیدوارم خوب باشی!
بعد مدت ها دوباره اومدم خوشحالم میبینم هنوز اینجایی!
منم می خوام دوباره بنویسم درسام این ترم زیاد بود!
خوش حال میشم پیشم بیایی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد