chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

تقدیر

الان نه عاشقم و نه به کسی فکر می کنم.اما وقتی اینو گوش میدم ناخودآگاه بغضم میگیره.حتا این روزا که حس می کنم بی رحم تر از قبل شدم.

خیلی وقت بود دلم یه آهنگ محشر می خواست.سیاوش هم با آلبومش نتونست نیازم

رو رفع کنه ولی"تقدیر" شادمهر با سلیقه من یه شاهکاره.ویدئوش رو ندیدم ولی اونایی که دیدن میگن خیلی استثنائیه و بهترین موزیک ویدئوی شادمهره.

تو این روزا و ماهها و سالهایی که از موسیقی تکان دهنده و تاثیر گذار خبری نیست ممنون شادمهرم که بعد از کار خوب "یه کاری کن" حالا با "تقدیر" طرفدارانش رو ذوق زده کرده.

مرسی شادمهر نازنین

باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیرنیست

با اینکه بی تاب منی بازم منو خط می زنی

باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور
وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور

اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره
عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنهاتر نشی

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
پ
یدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی

محکم بگیرم دستتو احساسم و باور کنی