chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

تب اون توی قلب منه و داره باز تند تند میزنه

چهارمین آلبوم گروه آریان چن روزیه که اومده بازار.

یکی از آهنگا اسمش تبه که از همه بیشتر انرژی میده و خیلی سخته که در حین گوش

دادن به این آهنگ،حرکات موزون از خودت در نکنی.معرفی بقیه ی آهنگا رو هم داریم که

بعد از تاریخچه ی دوستی من و آریان میتونین بخونین.

 

 

من آریانو دوس دارم اما می دونم که خیلیا کارای آریانو لوس و یکنواخت میدونن.منم

قبول دارم که فضای شعری آریان از آلبوم اول تا الان تغییر نکرده و ریتم و تنظیمش هم

همچنان به سبک آلبوم اولشه.

ویژگی خواننده ها یا گروه های تک سبکی که فقط در یه فضا سیر می کنن اینه که

همیشه هم طرفداراشون ثابته و هم دشمناشون.یعنی اونایی که از اول دوسش داشتن

طرفدارش باقی می مونن و اونایی که ازش متنفر بودن همچنان همون حسو دارن.

واسه منم که از اولین آلبومشون طرفدارشون شدم هنوز هم همون جذابیت رو دارن.

مخصوصا آلبوم دوم که ۸۱ منتشر شد و برام خیلی نوستالژیکه.یاد اون دو هفته ای

می افتم که تو تابستون ۸۱ مامان و بابام رفته بودن مکه و من اون دو هفته رو فقط آریان

گوش می دادم.(البته فک کنم نون و دلقک هم همون موقع اومده بود)

هر چند که درخشش آلبوم های اول و دوم آریان تکرار نشدنیه،اما آلبوم چهارم رو  میشه

هم سطح آلبوم سوم دونست.

اسم این آلبوم بی تو با توست و نکته ی مهمش یک قطعه ی مشترک از گروه آریان و

کریس دی برگه.به نظرم ۱۲۵۰ تومن واسه ۱۴ کار صوتی و ۴ کار تصویری خیلی زیاد نیس.

مخصوصا واسه اونایی که آریان رو با وجود -شاید- لوس بودنش دوس دارن.

البته اینو هم بگم که خود بچه های آریان هم تو مصاحبه هاشون گفتن که کارشون واسه

جوونا نیس و اینو پذیرفتن که بدنه ی مخاطبینشون رو نوجوونا تشکیل میدن.

۱-قاصدک:

بگو که تنگه دل دیوونه      بگو از اونکه آروم جونه

بگو بگو بازم از عسل چشماش/از سبزی لبخند رو سرخی لبهاش

بگو آخه وقتی حرف از دل و یاره/تمومی نداره تمومی نداره

 

۲-تب:

ای وای ای وای خوابم یا که بیدار

ای وای آره انگار اینجاست نازنین یار

چشمام مست و قلبم شده شیدا

باور ندارم عشق بازم شده پیدا

تب اون توی قلب منه و داره باز تند تند میزنه و پریشون شده دوباره این دل

کیه اون اونی که این وسط نمیخواد چیزی به جز فقط یه نگاه واسه شکار این دل

 

۳-دوستت دارم(کریس دی برگ)

۴-لحظه ها:

مستیم از عشق هر جا هر دم

حتی وقتی دوریم از هم

آخه نفسی که عطر تو داره         آخه اون دلی که برات بیقراره

آخه چشمی که چشم انتظاره    مگه میشه بی تو نگیره بهونه

 

۵-کی به جز من:

حالا چی عشق من باز تنهایی انگار

کجا رفتن اون همه یار

که میگفتی جون میدن واسه ت هزار نه صد هزار بار

حالا چی عشق من ببین کیو می بینی

واسه ش افسانه بچینی که قشنگ و نازنینی و چنانی و چنینی

 

۶-هنوز برام همونی

۷-بی تو با تو:

اگه بی تو تنها گوشه ای نشستم

تویی تو وجودم بی تو با تو هستم

بی تو با تو بودن شده شب و روزم

بی توام و یادت با منه هنوزم

 

۸-من اگه جای تو بودم

۹-نگو:

حالا من موندم و شبای بی تو        حالا تو موندی و غم تنهایی

منم و عطر تو و خاطره هات            تو و اشک و سکوت و بی صدایی

اینجا منم دلتنگ دیدنت                 اونجا تو پشیمون و غمزده

خودت ببین لجبازیمون چطور          بین من و تو رو به هم زده

 

۱۰-ساحل

۱۱-خواب ناز

۱۲-ای جاویدان ایران

۱۳-اون روزا

۱۴-نگو-ریمیکس

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 10:13

برم گوش بدم ببینم چیه که تو رو به حرکات موزون وادار می کنه !

حالا اگه گوش دادی و حرکات موزونت نیومد فحش ندیا.

اوشا دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 15:31 http://oosha.blogfa.com

معلومه اگه چند بار دیگه غر بزنم اینجا هر روز آپ می شه.جمله ی که خوشت اومد مال من نیست.مال یکی از دوستای شاعرمه.

این بار از خوش شانسیت بود که غرت همزمان شد با آپ من.وگرنه من واسه آپ کردن از یکی دو روز قبلش تصمیم می گیرم:دی

ستاره دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 20:13 http://3tareh.net/

ای وای! کی آلبومشون اومد؟ چه بیخبر ماندیم ما!

هنوزم دیر نشده حالا.

س-ح-ر سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 20:26 http://darkscare.blogsky.com

هه :دی

من که زیاد ایرونی گوش نمیدم یعنی اصلا گوش نمیدم :دی

شرمنده یه مدت درگیره امتحانا بودم نیومدم اینجا!!

فعلا

خب دیگه سلیقه ها متفاوته.یکی ایرونی،یکی خارجی،یکی هر دوتاش،یکی هم هیچکدوم.

آیدا یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 19:22 http://ayneh68.blogsky.com

من هیچ وقت نه ازشون بدم اومده نه اینکه مردم براشون ... معمولی بودن برام ...
مرسی از اینکه خبرمون کردی .. منم نمیدونستم انقدر ک در گیرم هر چی بدن بهم فقط گوش میدم :))
فک میکنم جالب باشن آهنگشاس :)‌

واسه من به نوستالژی دومین آلبوم نمیرسه ولی بیچاره ها چهار سال روش وقت گذاشتن و گناه دارن اگه بگم خوب نشد.

پریسا سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 01:42 http://parisa-68.blogfa.com

چشممان روشن ....به به ....حرکات موزون هم که انجام میدی؟!!!

شرمنده.دیگه قول میدم تکرار نشه.

لیلا یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 11:53

متاسفم که نبردین .
تیم خوبی بودین با فان باستن عزیز . ولی فوتبال نتیجه اس ...

دلم سوخت واسه مارکوی نازنین و این بازی های قشنگ مرحله ی مقدماتی.و البته خوشحالم که تو بازی با روسیه،حریف خیلی بهتر بود و حقش برد بود.اگه هلند بهتر بازی می کرد ولی می باخت من دق می کردم.

اوشا جمعه 28 تیر 1387 ساعت 22:53 http://oosha.blogfa.com

من هنوز نمی دونم چرا بعد یه مدت نمی شه برا پستای آخرت کامنت گذاشت.خوشحالم از این که بحران مالی رو پشت سر گذاشتی البته با موفقیت .خوب از لحاظ درسی جای نگرانی داری صفر کیلومتر یه کم مواظب باش تو این موارد همرنگ جماعت شدن زیاد خوشحال کننده نیست

بسته بودن کامنتدونی که خب کرم از خودمه.
نگرانی درسی تازه داشت یادم میرفت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد