chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

این همه عشقای کوتاه و ...

۱-هم صورتش جوش داره هم عینکیه.قیافه ش معمولیه.من اینطوری نمی خوام.من

دوست دارم زنم خوشگل باشه.وقتی میرم یه جایی همه بگن عجب زن خوشگلی.

میخوام با این به هم بزنم.یه روز که تو تاکسی نشسته بودیم دستمو گذاشتم دور

گردنش.همونجا جوگیر شدم و بهش گفتم میخوام باهات ازدواج کنم.اما الان پشیمونم.

-نه.من زن خوشگل دوست دارم.

-منم اول مثه تو بودم.اما اینقدر که با دخترای مختلف به هم زدم دلم از سنگ شده.

۲-به خودشم گفتم.اگه یه روزی بیاد که شاهین بخواد به من خیانت کنه منم بهش

خیانت می کنم.بهش گفتم که نگران خیانتش نیستم چون خیلی راحت تلافی می کنم.

-نه.زن و مرد نداره.خیانت خیانته.

۳-خب من چیکار کنم.دست من نیست.دلمه دیگه.کاریش نمیشه کرد.همه شونو با

هم دوست دارم.

-من ولنتاین چیکار کنم؟واسه کدومشون کادو بخرم؟بیچاره شدم.با کدومشون برم

بیرون؟

-ممنون از راهنماییت.

 

۱-تو خیلی احمق و بدجنسی.بیخود کردی جوگیر شدی.حالا قیافه ش هر طوری هست.

مگه با این همه دختر خوشمل گشتی چیزی بهت رسیده؟ زندگی که دیگه به تیپ ربطی

نداره.دختر به این خوبی که اینقدر دوستت داره اونوقت تو گیر دادی به قیافه ش؟

-مگه زن واسه پز دادنه؟مگه تو عروسک میخوای که میگی حتما خوشگل باشه؟

-خیلی بی رحمی.من اصلا نمی تونم مثل تو باشم.

۲-ای بابا!این چه حرفیه؟حالا اون مرده.شما که نباید تلافی کنی.زن با مرد فرق داره.

-یعنی مرد خائن هیچ فرقی با زن خائن نداره؟

۳-به جای اینکه با این همه آدم دوست باشی علاقه ت رو صرف یه نفر کن.

-ده تا کارت پستال بگیر با نوشته ی:فقط تو در قلب منی!

-خواهش می کنم وظیفه ام بود.

 

سه تا آدم مختلف در سه زمان مختلف و سه بحث مختلف.یک طرف هر سه بحث

من بودم و طرف دیگه ش سه نفر دیگه.فکر نکنم حدس زدن اینکه کدومش من بودم

خیلی هم سخت باشه.

پارازیت۱:عجب جای محشریه دانشگاه.در حالی که ما هنوز نمرات ترم اولمون رو نگرفتیم

باید بریم بشینیم سر کلاسای ترم دوم.بدون اینکه خبر داشته باشیم این درسا رو پاس

کردیم یا افتادیم.

پارازیت۲:گفتم شاید دلت اسیر یه دل دیگه شده؛گفتم بهتر...

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلا جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 01:19

اینا عشقه ! ولی عشقه تنوع طلبی و قیافه و چیزای دیگه !
نمیگم عشق خوبه و اینجوری نیست و اینا ها !‌ ولی اینم نیست !‌
تو فقط ببین و نگاه کن و یاد بگیر وبگذر !! یک روز همه این جزئیات برات مثل یک زندگی درس میشن !‌
ما هم شرایط بهتری از شما نداریم از نظر دانشگاه !‌اقا جون اینجا ایران است !‌زیادی انتظار نداشته باش !!!

منم میگم اینا عشق نیست.هوسه.
من دارم سعی می کنم که ببینم و یادبگیرم و از تجربه ی اونا استفاده کنم.دلیلی نداره همه چیو خودم بخوام تجربه کنم.
بلی.اینجا ایران است.

پریسا شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 10:20 http://parisa.blogfa.com

خوب اینم راهیه ... حالا اینا کی بودن ؟؟؟
در ضمن کی گفته قیافه مهمه ؟؟؟!!!!
مرسی که خبر دادی ...

اولیش که گفت قیافه مهمه دوستم بود.
دومیش یه بنده خدا بود.
سومیش پسرعموم بود.

باران دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 10:36 http://www.barangah.blogspot.com

این که واقعیت ها رو بدونم چیزی رو عوض نمی کنه...در واقع تا کسی رو نبینم ذهنیتم تغییر نمی کنه و همون که فکر می کردم باقی می مونه بنابر این راحت باشید و اگه دوست داشتید مشخصات واقعیتون رو بگید...می تونه جالب باشه

پریسا دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 13:02 http://www.parisa-68.blogfa.com

سلام ...خوبی؟ببینم این داستان بالایی همون دختر عمه ت نیست که روانشناسی می خوند ؟الان چیکار می کنه ؟تموم شد ؟

عجب حافظه ای داری تو.هنوز رشته اش رو یادته؟
آره همونه.متاسفانه همینی شد که خوندی:جدایی.

فریماه سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 15:11

کامنت وبلاگم یه جورایی بو فحش میدادا!!!
خب وقت نداشتم طومار بنویسم ولی همون متن کوتاه هم نشون میداد که چقدر شادم!نه؟؟؟!!!!

کجاش بوی فحش می داد.من اگه بخوام فحش بدم مستقیم فحش میدم تعارف که ندارم باهات:دی
همونطور که تو وقت نداشتی برای نوشتن طومار منم اون موقع شرایطش رو نداشتم.تو گفتی من به خودم اهمیت نمیدم منم گفتم اگه معیار اهمیت دادن بلندی پست باشه پس تو هم به خودت اهمیت نمیدی(این البته نظر واقعی من نیس.نظر خودت بود)
در ضمن من مگه گفتم که شاد نیستی؟؟؟ مشخص بود که شاد هستی و خوشحالم که شادی.منم آرزو کردم همیشه شاد باشی.
ولی انصافا فحش نبودا.

اوشا یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 15:45 http://oosha.blogfa.com

در مورد پست آخر:همه دارن به من می گن خیلی خر شدم که اینو انتخاب کردم دارن می گن آخه تو وجود این آدم چی دیدی بابا چرا هیشکی نمی فهمه من دوسش دارم

آیدا چهارشنبه 8 اسفند 1386 ساعت 00:13 http://ayneh68.blogsky.com

ای ای ای بسوزه پدره عشق و هوس و هر چیز دیگه ای که همش به اندازه ی یکسا گند میزنه تو زندگیه آدم ... ولنتاین چه واژه ی ناملموسی !!!
راستی ممنونم که همیشه میای پیشم ... تو از اونایی هستی که کامنتات به آدم انرژی میده ها ... یعنی با اینکه من خیلی وقت نمیکنم سر بزنم اما تو همیشه میای ... خوشحال میشم که هنوزم بچه های باحالی مثه شما پیدا میشن (چشمک) :)))

واقعا بسوزه پدرش.
من کلا از هر وبلاگی که خوشم بیاد بهش سر می زنم و کاری ندارم که طرف مقابل هم به من سر میزنه یا نه.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد