chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

chocolate

Eternal sunshine of the spotless mind

نامه ی سرگشاده ی یک کودک درون

جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس جمهور سابق تر از سابق جمهوری اسلامی ایران

سلام.

امروز که در میدان خزر منتظر سرویس دانشگاه بودم تا بیاید و ما را سوار کند و به دانشگاه

آزاد رهسپار سازد خیلی منتظر ماندم.هر چه منتظر ماندم خبری از اتوبوس نشد و ما که

تعداد معتنابهی دانشجو بودیم شدیدا دچار اتلاف وقت شدیم.

پس از دقایقی یک آقایی با ماشین شخصی اش جلوی پای همان تعداد معتنابهی دانشجو

ترمز نمود و به آنان اعلام داشت که دانشگاه تعطیل می باشد.من بسی مسرور گشتم وپس

از اینکه آن تعداد معتنابه رفتند من هم به خانه آمدم.

آقای هاشمی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بعد از اینکه من به خانه آمدم کمی مجله خواندم و کمی چت کردم و بعد از آن که همه بیدار

شدند دو یا سه لیوان(دقیقا حضور ذهن ندارم)چای نوشیدم.در همین حین یکی از دوستانم

به همراه بنده زنگ زد که آهنگش لس آنجلسی است و من خیلی شرمنده می باشم.

دوستم گفت که فردا هم دانشگاه تعطیل است.وقتی دلیل را جویا شدم گفت چون رفسنجانی

(دوستم نگفت آقای رفسنجانی) به ساری آمده و فردا می خواهد دانشکده ای را افتتاح کند

و به همین دلیل دانشگاه تعطیل است.

من خیلی خوشحال شدم و به هوا پریدم و شعفناک و بغض آلود از خوشحالی.

آقای رفسنجانی

امام جمعه ی پلاک  موقت تهران

شما نمی دانید اما من می دانم که امروز درس فیزیک آزمایشگاه داشتم که شما لطف کردید

و دانشگاه را تعطیل فرمودید.فردا که دوشنبه می باشد همیشه برای من بدترین روز هفته بوده

است زیرا باید ۷ صبح بروم دانشگاه آن هم برای ریاضی و فیزیک.

شما تحصیلات حوزوی دارید و بعید است چیزی از ریاضی سر در بیاورید.ببینید در ریاضی یک

مبحثی داریم به اسم انتگرال که من هیچی بلد نیستم.

با زبان ساده تر می گویم که شما بفهمید.همان احساسی که احمدی نژاد نسبت به شما

دارد را من نسبت به انتگرال دارم و همان قدر که رهبر معظم انقلاب از شما می ترسد من از

حرکت پرتابی فیزیک می ترسم.

امیدوارم که متوجه شده باشید.

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس جمهور دوران سازندگی ایران

من امروز خیلی شما را دعا نمودم و خیلی قربون صدقه ی شما رفتم.من حتی تمام اون

فحش هایی که هنگام دادن شهریه ی دانشگاه به شما دادم را پس گرفتم.در آن زمان که

داشتم شهریه ی دانشگاه را پرداخت می کردم کمی به شما که موسس دانشگاه ما بودید

دشنام دادم.

البته به خود شما فحش ندادم و این فحش ها تنی چند از بستگانتان از جمله همسرگرامی

و والده ی مکرمه و همچنین همشیره ی حضرتعالی را شامل می شد.لازم به ذکر است در

حین دادن آن فحش ها فائزه جانتان را هم فراموش نکردم.

اما امروز همه ی آن فحش ها را پس گرفتم.می گویند شما خیلی پول و پسته خوردید.گوارای

وجودت اکبرجان.نوش جانت.کور شود هر آنکه نتواند دید.اصلا اگر کسی از این به بعد به شما

حرفی زد خودم به طرز بدفرمی می کشمش.

آقای هاشمی!

من را حلال کنید که در دور اول انتخابات به شما فحش دادم و به اصلاح طلبان رای دادم اما در

دور دوم به اصلاح طلبان فحش دادم و به شما رای دادم.من دیگر به شما فحش نمی دهم و

فقط به شما رای می دهم و توی دهن امثال گنجی می زنم که به شما گفت عالیجناب سرخ

پوش.

آقای رفسنجانی!

با تمام وجودم و به شکلی کاملا پاک و شرعی می گویم دوستت دارم.بدفرم.

همچنین امیدوارم نام مشهورترین رستوران ساری که اکبرجوجه می باشد هر چه زودتر تغییر

یابد.

و در پایان این قطعه شعر تقدیم به شما که بهترینی:

بخاطر تو می خونم      یا تو یا هیچکس دیگه

قدر چشاتو می دونم    یا تو یا هیچکس دیگه

بخاطر تو می شکنم    یا تو یا هیچکس دیگه

من از تو دل نمی کنم  یا تو یا هیچکس دیگه

می خوام بگم دوست دارم     بی تو نفس کم میارم...

                                                                                        و من الله توفیق

                                                                      مسافر آسمان

                                                          ۲۹/۷/۸۶